niedziela, 14 sierpnia 2022

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Kontrakt” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Kontrakt”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Aurora pozytywnie przeszła wszelkie szkolenia i udało jej się zostać stewardessą w elitarnych liniach lotniczych. Jest bardzo szczęśliwa, to dla niej duże osiągnięcie. Podczas urządzania się w nowym, pięknym apartamencie, który jest dodatkiem do nowej pracy, robi imprezę. Dobrze się bawi do momentu, aż nie wpada pewien mężczyzna z pretensjami o głośną muzykę. Dochodzi między nimi do niezbyt miłego spięcia i mają nadzieję nigdy więcej się nie spotkać. Oboje się mylą, a do kolejnego spotkania dochodzi bardzo szybko.
Pierwszy dzień w nowej pracy wywołuje w młodej kobiecie wiele emocji. Jednak ani przez myśl jej nie przeszło, że jej szefem będzie Treyvon - mężczyzna z którym poprzedniego dnia się pokłóciła. On jej nie chce w swojej załodze, ona nie zamierza pozwolić się wyrzucić. To nie będzie łatwa i przyjemna praca, o jakiej marzyła. Między tą dwójką dochodzi do wielu spięć, a Treyvon zamierza zrobić wiele, aby się jej pozbyć. Czy Aurora będzie na tyle silna, aby wytrwać? Czy Treyvon zmieni zdanie? Czy połączy ich coś więcej niż początkowa nienawiść?

Ta książka była po prostu świetna. Nie należała do cieniutki, ma prawie 500 stron, a czytało się ją tak szybko, że nawet nie zauważyłam, kiedy dotarłam do ostatniej strony. Historia Aurory i Treyvona zdecydowanie przypadła mi do gustu i wywołała wiele emocji. Akcja dość sprawnie poprowadzona, z ciekawymi zwrotami.

Bohaterowie dość ciekawi, moim zdaniem dobrze wykreowani.
Aurora to młoda, ambitna kobieta, która zaczyna nową pracę. Ma silny charakter, ostry język i ostre pazurki. Potrafi zawalczyć o to, na czym jej zależy, powiedzieć co myśli. Zdecydowanie ją polubiłam.
Treyvon to bohater, którym miałam ochotę mocno potrząsnąć. Zapatrzony w siebie, chamski, egoistyczny, nieliczący się z nikim poza sobą, a przynajmniej taki się wydaje. Jednak aby tak naprawdę go ocenić, trzeba go poznać, odkryć jego historię i ją zrozumieć.

„Kontrakt” to książka, która zdecydowanie mi się podobała i z wielką przyjemnością polecam.




Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Kontrakt

2 komentarze: