niedziela, 14 sierpnia 2022

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Gigant Poleca Extra. Tom 3/2022. GALAXY” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Gigant Poleca Extra. Tom 3/2022. GALAXY”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








Komiksy o przygodach Myszka Miki, Kaczora Donalda, Sknerusa i innych to dla mnie powrót do własnego dzieciństwa. Kiedyś bardzo ich lubiłam, a teraz z przyjemnością czytają ich przygody moje dzieci. „Gigant Poleca Extra. Tom 3/2022. GALAXY” to kolejny tom, jaki mamy przyjemność czytać oraz recenzować i po raz kolejny uważamy, że jest świetny.


W komiksie znajdziemy 14 historii. Każda jest inna, znajdziemy w nich różne postacie (Kaczora Donalda, Sknerusa, Myszkę Miki, Mini, i wiele więcej), wszystkie są ciekawe i wciągające. Tematem przewodnim są odległe galaktyki, kosmiczne przygody, obcy.


Wizualnie komiks nam się podoba. Jest ładny, kolorowy, z przyciągającymi wzrok ilustracjami.


Gigant Poleca Extra. Tom 3/2022. GALAXY” to komiks z kosmicznymi przygodami. Polecam.




Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Egmont Polska


Gigant Poleca Extra. Tom 3/2022. GALAXY

3 komentarze: