czwartek, 18 sierpnia 2022

Wydawnictwo HarperKids Seria Akademia mądrego dziecka. Moje pierwsze... - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii Akademia mądrego dziecka. Moje pierwsze..., które otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.

















Do recenzji otrzymałam dwie książki:

  1. Moje pierwsze zwierzęta.

  2. Moje pierwsze zadania przedszkolaka.


Książeczki z nowej „pod serii” serii Akademia mądrego dziecka, wydanej nakładem wydawnictwa Harper Kids. Są przeznaczone dla dzieci 3-6 lat i według mnie są doskonale dostosowane dla dzieci w tym wieku.


Moje pierwsze zwierzęta.

Książeczka pokazuje różne zwierzęta oraz to gdzie żyją. Sporą zaletą są ruchome elementy, dzięki którym dziecko ćwiczy małe rączki, a także doskonale się bawi.



Moje pierwsze zadania przedszkolaka.

Książeczka z prostymi zadaniami dla przedszkolaka. Dzięki niej pozna kształt, kolory i wiele więcej. W tej książeczce mamy okienka, które zdecydowanie uatrakcyjniają korzystanie z niej.

Obie książeczki są bardzo ładne. Znajdziemy w nich ciekawe, kolorowe ilustracje, które przyciągają wzrok i zachęcają do sięgania po nie.

Strony są kartonowe, solidne, z zaokrąglonymi rogami. Takie rozwiązanie sprawia, że nie tylko posłużą dłuższy czas, ale również są bezpieczne dla maluszka.

Akademia mądrego dziecka to świetna seria dla dzieci, która bawi i uczy. Książki z najnowszej „pod serii” są po prostu świetne. To nauka i zabawa w jednym, czyli to, co najlepsze dla dziecka. Z wielką przyjemnością polecam.




Moja ocena - 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Książkosfera HarperKids

1 komentarz: