środa, 20 lipca 2022

Wydawnictwo Media Service Zawada Seria książek „Zakręcone labirynty” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książeczek z serii „Zakręcone labirynty”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.



















Do recenzji otrzymałam 5 książeczek z serii:

  1. Wiem i ja. 1, 2, 3...w drogę!

  2. Wiem i ja. Od A do Z.

  3. Psi Patrol. Tropiciele w akcji.

  4. Peppa Ping. W prawo czy w lewo?

  5. Lol Suprise. Do wyjścia dziewczyny!



Każda książeczka to kilkanaście stron pełnych różnorodnych labiryntów. Jedne są łatwiejsze, drugie trudniejsze co według mnie jest sporą zaletą, ponieważ mogą je wypełniać dzieci w różnym wieku.

Książeczki są nieduże, posiadają „uchwyt”, dzięki któremu dziecku łatwiej je przenosić.

Jeśli twoje dziecko lubi rozwiązywać labirynty, te książeczki sprawią mu wiele radości. Będzie się bawić z ulubionymi bohaterami, a także rozwijać. Moim zdaniem są świetne i z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada





Książeczki znajdziecie na stronie Książeczki Bajeczki



2 komentarze: