niedziela, 31 lipca 2022

Wydawnictwo HarperKids Książki z serii Moja pierwsza książeczka. Kolorowanka i zadanka - Recenzja

  

Zapraszam na recenzję książek z serii „Moja pierwsza książeczka. Kolorowanka i zadanka”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.














Do recenzji otrzymałam trzy książeczki z serii.

  1. Tomek i przyjaciele.

  2. Smerfy.

  3. Bing.



Każda książeczka to kolorowe strony, a na nich ciekawe zadania do rozwiązania. Są one dość proste, doskonałe dla młodszych dzieci.

W książeczkach znajdziemy też strony czarno - białe. Na nich również ukryte są zadania, ale również elementy do kolorowania.

Każda książeczka to inny bohater, który towarzyszy dziecku w rozwiązywaniu zadań. My otrzymaliśmy Smerfy, Tomka oraz Binga.

Wszystkie trzy książeczki to wspaniała zabawa i nauka w jednym. Z przyjemnością polecam.

Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Książkosfera HarperKids




2 komentarze: