wtorek, 5 lipca 2022

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Wbrew pozorom" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Wbrew pozorom”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Książka pt.: „Wbrew pozorom” to drugi tom cyklu biuro.

Tom pierwszy to książka pt.: „Wbrew regułom”.


Bracia Ostrowcy potrzebują nowego asystenta, a ponieważ zasady zostały znacząco złagodzone, nie ma konieczności, aby był to mężczyzna. Naborem ma zamiar zająć się Przemek, który już ma swoje plany. Kiedy widzi piękną Ewę, już wie, kto dostanie to stanowisko.
Ewie bardzo zależy, aby dostać pracę u braci Ostrowskich. Ma w tym swój cel. Dawno temu, kiedy byli dziećmi, znali się, a kobieta ma pewne informacje, które uważa, że powinna powiedzieć Przemkowi. Jednak mężczyzna jej nie poznaje. Ewa nie przyznaje się na początku do tego, kim naprawdę jest, a później nie za bardzo wie jak to zrobić. Tym bardziej że Przemek z nią flirtuje i jej również nie jest obojętny. Tylko jest jeden znaczący problem, on kogoś ma i to na poważnie, a przynajmniej tak myśli Ewa. Jak potoczy się znajomość Ewy i Przemka? Czy Ewa dowie się prawdy o nim? Czy Przemek odkryje, kim jest Ewa?

Podczas czytania tomu pierwszego doskonale się bawiłam i z liczyłam, że tym razem będzie tak samo. Historia okazała się trochę inna, a jednocześnie tak samo dobra, również pełna humoru. Akcja dość sprawnie poprowadzona, z ciekawymi zwrotami (chociaż nie liczcie, że będzie ich bardzo dużo). Bardzo cieszę się, że pojawiła się w tym tomie zarówno Róża, jak i Daniel. Chociaż byli tu bohaterami drugoplanowymi, dowiedziałam się co tam u nich słuchać.

Ewa to kobieta przebojowa wie, czego chce i potrafi o to zawalczyć. Zna swoją wartość, a jednocześnie nie zadziera nosa. Osobiście ją polubiłam.
Przemek jest zupełnie inny niż Daniel. To ten łagodniejszy z braci. Potrafi zażegnać konflikt, a jednocześnie, kiedy potrzeba jest twardy i bezwzględny. To mężczyzna lubiący dobrą zabawę, seks bez zobowiązań, a przynajmniej do czasu. Osobiście go polubiłam.

„Wbrew pozorom” to książka, z którą świetnie się bawiłam i z przyjemnością polecam.





Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Wbrew pozorom

2 komentarze: