środa, 27 lipca 2022

NieZwykłe Książka pt.: „Naznaczeni grzechem. Część druga” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Naznaczeni grzechem. Część druga”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Recenzję części pierwszej znajdziecie tu - https://anka8661.blogspot.com/2022/04/wydawnictwo-niezwyke-ksiazka-pt_28.html



Marcella i Maddox-księżniczka mafii i członek klubu motocyklowego, dwa światy, które nigdy nie powinny się połączyć. Jednak ta dwójka nie zamierza się tym przejmować, ma zamiar udowodnić, że są sobie pisani, a ich miłość jest na tyle silna, aby przezwyciężyć trudności. Nie wiedzieli tylko, że będzie aż tak trudno.
Maddox dokonał wyboru, wybrał ją, jednak musi najpierw, załatwić swoje sprawi, odnaleźć brata i z nim porozmawiać. Niestety sprawa nie będzie łatwa, mężczyzna ma wielu wrogów, na dodatek ktoś rozpowiedział, że to on zabił wujka. Uważają go za zdrajcę i wielu z chęcią pozbawiłoby go życia. Na dodatek w mafii również nie jest bezpieczny, musi udowodnić swoją lojalność i nikt nie zamierza mu tego ułatwić. Jednak on nie zamierza się poddać. Czy mu się uda? Czy miłość Marcelli i Maddoxa będzie na tyle silna, aby wytrwali? Czy Luca pogodzi się z wyborem córeczki?

Pierwsza część zdecydowanie mi się podobała i nie będę ukrywać, że miałam niemałe oczekiwania odnośnie do części drugiej. Po raz kolejny autorka spełniła moje oczekiwania. Znalazłam w niej szybką akcję, mafijne porachunki, namiętność, zaskakujące zwroty akcji. Książkę czytało się dość szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje.

Jeśli chodzi o bohaterów, oboje dorośli, zmienili swoje proritety. Oboje walczą o swoją miłość, niejednokrotnie muszą pokonywać przeciwności. Pozostali bohaterami ciekawymi, dającymi się lubić.

„Naznaczeni grzechem. Część druga” to książka, która sprostała moim oczekiwaniom i ze swojej strony z przyjemnością polecam.





Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę NieZwykłe oraz na FB



Naznaczeni grzechem. Część druga

1 komentarz: