piątek, 17 czerwca 2022

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Black nights” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Black nights”, którą otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.




Aurora Black z jednej strony osiągnęła niemały sukces - jest gwiazdą rocka. Jednak z drugiej ten sukces ją niszczy, pije, zażywa narkotyki, nie liczy się z żadnymi konsekwencjami. Po kolejnej mocnej imprezie, na której mocno szalała i urwał się jej film, ma dziwnie realny sen, w którym widzi, jak wygląda jej życie za kilkanaście lat. To wcale nie jest cudowny widok, a wręcz przeciwnie, młoda kobieta jest mocno zszokowana. Postanawia trochę się ogarnąć, przystopować, zmienić się i naprawdę chce to zrobić, tylko to nie jest takie łatwe, a pierwsze próby kończą się nie za dobrze.
Kobieta uważana jest za wybuchową, niekontrolującą się, rozpuszczoną. Tak myślą o niej również członkowie zespołu Black, z którymi ma niebawem wyruszyć w trasę. Jednak kiedy kolejny raz mocno baluje i trafia do szpitala, musi dokonać niełatwego wyboru. Jakiego? Jak zachowają się inni członkowie zespołu? Czy będzie mogła liczyć na pomoc? Czy trasa koncertowa się odbędzie?

Nie będę ukrywać, że pierwsze strony książki nie do końca mnie zadowoliły, jednak im więcej przeczytałam, tym książka była ciekawsza. Historia Aurory okazała się ciekawa i wciągająca (nie licząc pierwszych kilkunastu stron). To historia o tym, co sława może zrobić z człowieka, o imprezach, piciu, narkotykach, a jednocześnie o niełatwej drodze wychodzenia z nałogu, przyjaźni, miłości. Akcja jest dość sprawnie poprowadzona, z dość ciekawymi zwrotami. Książkę czyta się dość szybko (nie licząc samego początku), a podczas czytania towarzyszą emocje.

Główną bohaterką jest Aurora, młoda kobieta, która osiągnęła wielki sukces muzyczny, jednak tak naprawdę przegrała życie. To bohaterka, która nie skradła mojej sympatii od samego początku, a wręcz przeciwnie, jej zachowanie mocno mnie denerwowało. Jednak później ona się zmienia, a ja zaczynam ją lubić i kibicować, aby udało jej się poukładać swoje życie.

„Black nights” to książka, która nie licząc samego początku, mnie się podobała i z przyjemnością polecam.




Moja ocena - 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB 

2 komentarze: