piątek, 17 czerwca 2022

Wydawnictwo DREAMS Książka pt.: „Misja Tality” Asia Olejarczyk - Zapowiedź Recenzencka




Misja Tality” Asia Olejarczyk

ISBN: 978-83-65843-92-0

Ilość stron: 48

Mała dziewczynka, która wyrusza na wielką misję.

Mroczny las, w którym ktoś czeka na ratunek.

Płomień Żywego Ognia, który może rozświetlić najczarniejszą ciemność.

Misja Tality to chrześcijańska baśń o tym, jak ogromną siłę do walki z przeciwnościami losu daje nam Bóg.

Bóg trzymał w dłoniach płomień. […]

To Żywy Ogień. Płonie, ale cię nie poparzy. Chciałem ci go dać.

Dać? Mnie? Płomień Żywego Ognia? – Mój bełkot musiał brzmieć dosyć głupio, ale byłam zupełnie oszołomiona.

Tak. Proszę, żebyś zabrała go do lasu. O, tam. – Wskazał na ciemny gąszcz wznoszący się niczym ściana po drugiej stronie łąki, nie wiadomo jak głęboki i tak mroczny, że bez przerwy panowała w nim noc.

Ale... po co mam tam iść?

Ponieważ w tym lesie jest ktoś, kto bardzo potrzebuje tego światła”.


Zwiastun książki

https://www.youtube.com/watch?v=FrOEQNkq4A0&feature=youtu.be

1 komentarz: