czwartek, 30 czerwca 2022

Wydawnictwo Amare Spacer w deszczu - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Spacer w deszczu”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Amare.





Scarlett od kilku lat jest żoną Martina. Wychodziła za niego z wielkiej miłości, byli naprawdę udaną i szczęśliwą parą. Niestety to czas przeszły i chociaż nadal mocno kocha męża, czuje, że między nimi wszystko jest nie tak. Brakuje jej czułości, akceptacji, ma dość wiecznych pretensji mężczyzny, a jednocześnie nic z tym nie robi. Od dawna starają się o dziecko. Martin chce zostać ojcem, ona również tego pragnęła, jednak zaczyna czuć się jak nic niewarty inkubator. Wieczne badania, które musi wykonywać, pretensje, że za mało się stara, za mało dba o siebie, rozczarowanie na twarzy męża, kiedy znowu dostaje miesiączkę. To wszystko zaczyna być nie do zniesienia. Wtedy poznaje w pracy pewnego mężczyznę, który zaczyna ją fascynować. Jakiego? Jak dalej potoczy się jej małżeństwo? Czy uda się go uratować? Czy ponownie zbliżą się do siebie z Martinem? Czy Scarlett i Martin zostaną rodzicami?

Historia Scarlett była ciekawa, wciągająca, wywołująca wiele emocji. To historia kobiety, która nie jest szczęśliwa w małżeństwie, która jest manipulowana przez męża, niedoceniana, która poświęciła siebie, swoje marzenia. Mnie zdecydowanie się podobała i mocno kibicowałam bohaterce. Akcja dość sprawnie poprowadzona, z ciekawymi, a nawet zaskakującymi zwrotami. Mnie osobiście wciągnęła tak bardzo, że nie mogłam się od niej oderwać, zanim nie poznałam zakończenia.

Bohaterowie ciekawi, moim zdaniem dobrze wykreowani.
Scarlett to kobieta, która z jednej strony podziwiałam, z drugiem miałam ochotę nią potrząsnąć. To bohaterka, która wiele robiła dla męża, zatracając przy tym siebie. Jest miła, sympatyczna, dobra.
Martin to egoista i to jakich mało. Myślał tylko o sobie, nie licząc się z uczuciami innych. Zdecydowanie go nie polubiłam.
Mamy jeszcze James, jednak o nim nie mogę wam za wiele powiedzieć. Zdradzę tylko tyle, że jest jednym z męskich bohaterów, których polubiłam od pierwszych stron.

„Spacer w deszczu” to książka, która mnie zdecydowanie się podobała i z przyjemnością polecam.


Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Amare oraz na FB


Spacer w deszczu

1 komentarz: