niedziela, 12 czerwca 2022

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Dziobak Toto i pan mgieł. Tom 2” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Dziobak Toto i pan mgieł. Tom 2”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








Dziobak Toto oraz jego przyjaciele w pewnym momencie słyszą krzyk. Kiedy udają się na miejsce, okazuje się, że Wielkouch jest ranny, a niedługo później po badaniu przez leśnego doktora słyszą, że łapka jest złamana. Aby można było stworzyć lekarstwo, potrzebne są pewne składniki, które można zdobyć tylko od Bunyipa - potfora którego wszyscy się boją. Zwierzątka jednak postanawiają pomóc i udają się w niebezpieczną wyprawę. Czy im się uda?

Tomu pierwszego nie znamy i nie będę ukrywać, że synowi spodobała się okładka i na początku ze względu na nią chciał poznać komiks. Po przeczytaniu stwierdził, że był fajny, przygody Toto i jego przyjaciół mu się podobała. Ja ze swojej strony dodam jeszcze, że jest to komiks z morałem. Jakim? To już musicie odkryć sami.

Wizualnie komiks jest ładny. Ilustracje są dość ciekawe, przyciągające wzrok. Utrzymany w ciemniejszych barwach, co dodaje mu nutkę „mroku”.

„Mój pierwszy komiks 5+. Dziobak Toto i pan mgieł. Tom 2” to komiks, który Ksaweremu się podobał i polecamy.



Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz na FB


Mój pierwszy komiks 5+. Dziobak Toto i pan mgieł. Tom 2

2 komentarze: