sobota, 18 czerwca 2022

Wydawnictwo Media Service Zawada Seria książek „Zabawa w kolory” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książeczkach z serii „Zabawa w kolory”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.











Do recenzji otrzymałam trzy książeczki z serii:

  1. Psi Patrol Kolorowe wyzwania.

  2. Peppa Pig Malowany świat Peppy.



W każdej książeczce znajdźmy dużo kolorowanek z bohaterami z danej bajki. Rysunki są różne, jedne są dość spore, bez drobnych szczegółów, inne mają ich dość sporo. Takie rozwiązanie sprawia, że książeczki posłużą dzieciom w różnym wieku.



Tego typu książeczki mają zazwyczaj mało stron, ta ma ich bardzo dużo, a co za tym idzie, jest dużo kolorowanek. Na pewno posłuży dziecku na dłuższy czas.



Książki mają większy format, co według mnie jest zaletą. Obrazki są większe, wygodniej się je koloruje.

Do każdej książeczki dołączone są naklejki i to bardzo dużej ilości. Każda ma ich aż 50, a na nich bohaterowie z danej bajki.


Według mnie obie książeczki dostarczą dzieciom wiele radości. Duże strony, dużo naklejek, dużo stron. Z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada.




Książeczkę znajdziecie na stronie Książeczki Bajeczki




2 komentarze: