piątek, 3 czerwca 2022

Egmont Komiks pt.: Mój pierwszy komiks 5+. Opowieści z Bukowego Lasu. Chór. Tom 2 - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Opowieści z Bukowego Lasu. Chór. Tom 2”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








Niebawem ma się odbyć koncert słynnego kociego śpiewaka Romea, dlatego sowa Luna postanowiła poszukać chórzystów. Różyczka Rabatek jest ogromną fanką Romea i kiedy dowiaduje się o możliwości zaśpiewania ze swoim idolem, postanawia spróbować szczęścia. Wraz z braćmi wyrusza na spotkanie z sową i spróbowanie dostać się do chórku podczas koncertu. Czy się uda? Czy spełni swoje marzenia?

Historia nam zdecydowanie przypadła do gustu. Uważamy, że jest ciekawa i wciągająca, a przy tym ciepła.

Wizualnie komiks jest wspaniały. Utrzymany w pastelowych odcieniach, z ciekawymi ilustracjami, które chce się oglądać wielokrotnie, za każdym razem odkrywając w nich coś nowego (a to za sprawą wielu szczegółów).

Przeznaczony już dla pięciolatków i moim zdaniem jest do nich doskonale dostosowany.

Okładka jest twarda i solidna, co sprawia, że książka nie zniszczy się szybko.

„Mój pierwszy komiks 5+. Opowieści z Bukowego Lasu. Chór. Tom 2” to ciekawy, wciągający, ciepły komiks, który z przyjemnością polecam.




Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Egmont oraz na FB


Mój pierwszy komiks 5+. Opowieści z Bukowego Lasu. Chór. Tom 2

2 komentarze: