wtorek, 7 czerwca 2022

Media Service Zawada Książki z serii pt.: „Bardzo ważne sprawy” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książeczkach z serii „Bardzo ważne sprawy”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.














Do recenzji otrzymałam trzy książeczki z serii:


  1. Psi Patrol Akcja na basenie.

  2. Peppa Pig Świętuję urodziny.

  3. Pidżamersi I z tym sobie poradzisz.



Każda książeczka to inna historia z morałem. Wraz z bohaterami psiego Patrolu udamy się na basen i m.in. dowiemy się, jak tam powinno się zachowywać. Z Peppą przeżyjemy urodziny dziadków. Natomiast bohaterowie Pidżamersów będą ratować swoją kwaterę. Historie są nie długie, każda jest ciekawa, wciągająca, a przy tym przekazująca cenne wartości.

Na stronach znajdziemy również proste pytania lub zadania. To bardzo ciekawy pomysł, który pozwala bardziej zaangażować dziecko.

Wizualnie książeczki są ładne, znajdziemy w nich duże, kolorowe ilustracje adekwatne do treści.

Moim zdaniem obie książeczki będą ciekawym pomysłem na prezent dla dziecka i polecam.

Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada.




Książeczki znajdziecie na stronie Książeczki Bajeczki



3 komentarze: