środa, 25 maja 2022

Wydawnictwo Media Service Zawada Książki z serii „Wodą malowane" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książeczek z zadaniami z serii „Wodą malowane”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.



















Do recenzji otrzymałam pięć książeczek z serii:

  1. Psi Patrol Misja w dżungli.

  2. Lubię Dinozaury. Momo i tup-tup kłopoty.

  3. Świnka Peppa Kolorowy dzień z Peppą.

  4. Moje jednorożce. Miu Miu i urodziny królowej.

  5. Wiem i ja. Gdzie jest słońce kiedy śpię?





Każda książeczka jest malowanką wodną. Wystarczy pędzelek i odrobina wody, aby ilustracje nabrały wspaniałych kolorów. Takie książeczki mają wiele zalet. Po pierwsze nie potrzeba farbek, a co za tym idzie dziecko się, nimi nie ubrudzi. Po drugie łatwo je „pokolorować” i bez problemu zrobią to dzieci mniejsze, które jeszcze nie mają wprawy w takich rzeczach.

W serii znajdziemy wiele książeczek z różnymi bohaterami, a to sprawia, że nie ma problemu z dopasowanie ich do swojego dziecka.

Książeczki różnią się poziomem trudności. W niektórych znajdziemy dość proste ilustracje, w innych trudniejsze, z większą ilością szczegółów, mniejszymi elementami.

„Wodą malowane” to seria, którą z przyjemnością polecam. Wspaniała zabawa gwarantowana.



Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada




Książeczki znajdziecie na stronie Książeczki Bajeczki




1 komentarz: