sobota, 14 maja 2022

Wydawnictwo HarperKids Książki z serii "Ty decydujesz" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Ty decydujesz”, które otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.












Do recenzji otrzymałam dwie książki:

  1. Ty decydujesz. Czerwony Kapturek.

  2. Ty decydujesz. Trzy małe świnki.



Zarówno „Czerwony Kapturek”, jak i „Trzy małe świnki” to pozycje ponadczasowe, znane chyba wszystkim. Obie ciekawe, wciągające, z wieloma przekazami i morałami.
Jednak one są zupełnie inne od tych doskonale mi znanych, to książki paragrafowe, w których to dziecko decyduje, jak potoczy się historia. Możliwości mamy wiele, to aż 22 historie i 5 zakończeń. Oczywiście są te klasyczne, ale są również zupełnie inne, mocno zaskakujące.
Takie książki to wspaniała zabawa, ale również wspieranie jego rozwoju. Dziecko wciela się w bohatera i widzi, jak różnie może się potoczyć jedna historia w zależności od tego, jakie decyzje się podejmie.

Wizualnie książki są bardzo ładne. Znajdziemy w nich świetne ilustracje, które przyciągają wzrok i zachęcają do sięgania po nie.

Okładka jest twarda i solidna, dzięki niej książki nie zniszczą się szybko.

„Ty decydujesz” to nowa seria książek dla dzieci wydana nakładem Wydawnictwa HarperKids. Według mnie są świetne i z przyjemnością polecam.

Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę HarperKids 

3 komentarze: