niedziela, 8 maja 2022

Muza Książka pt.: „Dziennik Youtubera. Spoko ze mnie gość. Sezon 1” - Recenzja

 Zapraszam na recenzję książki pt.: „Dziennik Youtubera. Spoko ze mnie gość. Sezon 1”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Muza.








Niedawno życie Davy’ego całkowicie się zmieniło. On, jego mama i siostra przeprowadzili się do innego miasta, a to znaczy, że czeka nowa szkoła. Chłopiec nie chce być w niej anonimowy, samotny i ma już plan. Wraz z przyjaciółmi Chuckiem i Annie zaczynają tworzyć filmy i zamieszczać je na kanale YouTubie? Czy ten pomysł wypali? Jak będzie wyglądać tworzenie? Jakie pomysły na filmy mają? Jak potoczą się losy Davy’ego.

Chociaż Ksawery nie należy do dzieci, które ciągle coś czytają, jeśli jakaś książka zwróci jego uwagę, sięga po nią. Tak było w przypadku książki pt.: „Dziennik Youtubera. Spoko ze mnie gość. Sezon 1”. W pierwszej kolejności spodobała mu się okładka, w drugiej opis. Kiedy tylko książka dotarła, wziął się za czytanie, a gdy dotarł do końca (przeczytał ją w trzech podejściach) stwierdził, że jest fajna i z chęcią pozna dalsze losy bohatera.

Historia o pasji, spełnianiu marzeń, ale też ciężkiej pracy, jaką w to trzeba włożyć, o codzienności, problemach, smutkach i radościach. Czyta się dość szybko, momentami jest dość zabawna.


Głównym bohaterem jest sympatyczny chłopiec, którego syn polubił.

Muszę jeszcze wspomnieć o ciekawych rysunkach, które znajdziecie w książce.

„Dziennik Youtubera. Spoko ze mnie gość. Sezon 1” to ciekawa propozycja dla dzieci 8-14 lat. My polecamy.



Moja ocena - 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Muza oraz na FB


Dziennik Youtubera. Spoko ze mnie gość. Sezon 1


1 komentarz: