piątek, 27 maja 2022

Wydawnictwo HarperKids Książki z serii „Bajeczki na dzień dobry" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję nowości z serii Bajeczki na dzień dobry, jakie otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.












Do recenzji otrzymałam dwie książki z serii:

  1. Przygody Misia Paddingtona. Bajeczki na dzień dobry.

  2. Tomek i przyjaciele. Bajeczki na dzień dobry.



Każda książeczka to trzy niezbyt długie opowiadania o bohaterach. Każde jest inne, ciekawe, wciągające, zabierające dziecko w świat Tomka lub Misia Paddingtona. Dzięki ich długości, dziecko bez problemu wysłucha całej naraz.

Wizualnie książeczki są śliczne. Znajdziemy w nich piękne, duże, kolorowe ilustracje, które zdecydowanie przyciągają wzrok i zachęcają do sięgania po nie.

Książeczki mają mniejszy format, a co za tym idzie, bez problemu można je zabrać poza dom. Będą doskonałym pomysłem na zajęcie dziecka np. w kolejce do lekarza czy podróży samochodem.

Według mnie obie książeczki to ciekawy pomysł na prezent. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo HarperKids









2 komentarze: