niedziela, 3 kwietnia 2022

Wydawnictwo W.A.B. Książka pt.: "Ta druga” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Ta druga”, którą otrzymałam od Wydawnictwa W.A.B.





Dla Marcie małżeństwo z Jasonem było jak spełnienie marzeń. Zmieniło się całkowicie jej życie, a ze zwykłej dziewczyny stała się żoną bogatego człowieka, zaczęła należeć do elity. Jednak wcale nie jest łatwo. Jest drugą żoną, na dodatek młodszą i pochodząca z zupełnie innego środowiska. Wiele pracy kosztuje ją akceptacja przez znajomych Jasona i jest szczęśliwa, kiedy jej się to udaje. Teraz ma być tylko dobrze.
Po śmierci żony William, szef i znajomy Jasona, wyjeżdża do Londynu. Mężczyzna ma zamiar zostać tam dłuższy czas, a Jason liczy na to, że uda mu się przejąć firmę. Jednak William nie tylko wraca wcześniej, ale przywozi z sobą młodziutką i piękną żonę. Keisha zachowuje się zupełnie inaczej niż kobiety z elity, jest beztroska, impulsywna. Marcie widząc, jak jej mąż reaguję na Keisha, zaczyna bać się o swoje małżeństwo. William zaczyna widzieć wady w młodej żonie, na dodatek grozi mu niebezpieczeństwo. Jakie? Czy Marcie ma racje? Czy Jason przejmie firmę? Co się stanie z Williamem?

Szczerze powiedziawszy, początek książki nie za bardzo mi się podobał i myślałam, że sobie ją odpuszczę. Bardzo się cieszę, że jednak tego nie zrobiłam, ponieważ im więcej stron przeczytałam, tym bardziej mi się podobała. To historia, w której było wiele zaskakujących momentów. Akcja jest wolniejsza, ale nie znaczy to, że nudna, a wręcz przeciwnie, nie licząc początku, książka była ciekawa i wciągająca.

Głównych bohaterów mamy kilku i według mnie każdy z nich jest dobrze wykreowany.
Marcie i Keisha obie młodsze od swoich mężów, obie dzięki małżeństwu wkroczyły do świata bogaczy, każda jest drugą żoną. W sumie to wszystko, co je łączy. Tylko czy aby na pewno? To musicie sami odkryć. Ja zdradzę tylko tyle, że obie momentami lubiłam, a momentami nie znosiłam.
Jeśli chodzi o męskie postacie to mamy Jasona i Williama. Niestety o nich nie powiem wam zbyt wiele (nie da się jednocześnie, nie zdradzając ważnych zdarzeń z książki). Zdradzę tylko, że należy ich dobrze poznać, aby muc sobie wyrobić o nich zdanie.

„Ta druga” to książka, która pomimo słabego początku okazała się naprawdę ciekawa. Ze swojej strony polecam.


Moja ocena - 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo W.A.B. oraz na FB


Ta druga

1 komentarz: