czwartek, 14 kwietnia 2022

Wydawnictwo Amare Książka pt.: „Związani lojalnością. Na krawędzi prawdy” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Na krawędzi prawdy”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Amare.





Książka pt.: „Na krawędzi prawdy” to drugi tom serii Związani lojalnością.

Tom pierwszy to książka pt.: „Na tropie sensacji”.



Letti przeżyła coś, co wielu by złamało, jednak ona się podniosła. Odgrodziła się od przeszłości i nikomu o niej nie mówi, to jej tajemnica, która nie ma prawa wyjść na światło dzienne. Młoda kobieta jest dziennikarką śledczą, pracuje wraz z przyjaciółką, a jednocześnie pomaga ojcu, który jest policjantem w niektórych śledztwach. „Rozgryza” bandytów, znajduje na nich dowody, działa pod przykrywką. To, co robi ma dla niej wielkie znaczenie i to z wielu względów (jakich musicie odkryć sami).
Matteo Cardone jest jej kolejną sprawą. Ma się do niego zbliżyć, ma znaleźć na niego dowody. Policja wie dużo, a tak naprawdę nie ma na nic dowodów. Początkowo wszystko idzie zgodnie z planem, jednak im bliżej się poznają, tym bardziej Letticia zaczyna się wahać. Poznaje jego historię, jego miłość i poświęcenie dla rodzeństwa. Zaczyna się do niego zbliżać, dużo bardziej niż powinna, do niego i jego chorej siostry. Miał być tylko zadaniem, stał się wielką miłością. Tylko czy ona wystarczy, aby byli razem? Jakie decyzje podejmie Letti? Co Matteo zrobi jak, się dowie, kim tak naprawdę jest kobietą, którą pokochał?

Książka jest drugim tomem z serii i w pierwszym tomie miałam okazję poznać troszkę historię Letti i Matteo. Bardzo się ucieszyłam, kiedy się okazało, że zostanie wydana książka, w której poznam ją dokładnie. Miałam co do niej niemałe oczekiwania i ani troszkę się nie zawiodłam. Historia ciekawa, wciągająca, momentami zaskakująca. To historia pełna bólu, cierpienia, niesprawiedliwości, a jednocześnie wiary, nadziei na lepsze jutro, miłości. Bohaterowie stają przed wieloma trudnymi wyborami, od których bardzo dużo zależy. Akcja toczy się dość szybko i jest pełna ciekawych zwrotów. W książce powtarzają się sytuacje z tomu pierwszego, jednak opisane z innej perspektywy wypadają naprawdę ciekawie. Mnie historia Letti i Matteo zdecydowanie się podobała, nie mogłam się od książki oderwać, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji.

Letti jest kobietą z przeszłością, po przejściach, z traumą, o której ciężko zapomnieć. Jednak stara się, aby nie to „nią rządziło”, stara się iść do przodu, układać własne życie, być szczęśliwa. To kobieta odważna, silna, niebojąca się wyzwań, a jednocześnie lojalna tym których kocha. Polubiłam ją już w pierwszym tomie i ani trochę nie zmieniłam, zdania poznając ją bliżej.
Matteo to mężczyzna pełen tajemnic, odważny, bezwzględny, świetny w tym, co robi. Wychowany w różnych rodzinach zastępczych, w pewnym momencie wziął odpowiedzialność nie tylko za siebie, ale również za młodsze rodzeństwo. Jest w stanie zrobić bardzo dużo dla tych, których kocha. To bohater, którego trzeba dobrze poznać, aby zrozumieć i oceni.

„Na krawędzi prawdy” to książka, która bardzo mi się podobała. Z przyjemnością polecam.

Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Amare oraz na FB


Na krawędzi prawdy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz