niedziela, 24 kwietnia 2022

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Grzeszni. Buntownik" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Buntownik”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.





Aria jest młodszą siostrą Huntera. Niedawno wróciła z zagranicy i jak na razie spędza czas w towarzystwie starszego brata i jego przyjaciół. Od kiedy pamięta bardzo, podobał jej się jeden z nich-Ash, jednak dla niego była tylko młodszą siostrzyczką przyjaciele, z którą można się powygłupiać. Hunter był bardzo opiekuńczy i zdecydowanie zakazał wszystkim zbliżania się do Arii w ten sposób. Młoda kobieta ma tego dość, chciałaby w końcu, aby przestał mieszać się w jej życie. Na dodatek w jej życiu pojawia się Milton, a ona zaczyna gubić się we własnych uczuciach.
Milton i Hunter-kiedyś wrogowie, teraz przyjaciele. Dla Miltona ta przyjaźń jest bardzo ważna i nie chce zrobić czegoś, co mogłoby sprawić, że się popsuje. Jednak kiedy tylko poznaję Arię, chce ją poznać bliżej, tylko nie wie, czy chce ryzykować. Czy Aria wyrwie się spod zbyt opiekuńczych skrzydeł brata? Czy przyjaźń między Miltonem i Hunterem przetrwa? Co połączy Arię i Miltona? Jak potoczy się znajomość Arii i Asha?

Najpierw muszę się przyznać, że nie czytałam tomu pierwszego. Jednak tom drugi jest o innym bohaterze (tom pierwszy był o Hunterze) i nie wpłynęło to ani trochę na jego odbiór. Jak wrażenia po przeczytaniu? Bardzo pozytywne. Mnie książka zdecydowanie się podobała.
Czytało się ją dość szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. To historia o przyjaźni, miłości, tajemnicach, trudnych wyborach. Akcja to czy się w miarę szybko, znajdziemy w niej zaskakujące zwroty (a przynajmniej mnie kilkakrotnie zaskoczyły pewne zdarzenia).

Bohaterowie dość dobrze wykreowani.
Aria to młoda kobieta, która czasem działała impulsywnie i miałam wrażenie, że sama nie wie, czego chce. Jednocześnie była dobrą zarówno przyjaciółką, jak i siostrą. Można było na nią liczyć w wielu sytuacjach. Nie do końca podobało mi się jej zachowanie, a z wieloma decyzjami się nie zgadzałam. Jednak moim zdaniem jest doskonała do tej historii i nie wyobrażam sobie kobiety z innym charakterem na jej miejscu.
Milton ma swoje tajemnice, jest dość skryty, a jednocześnie potrafi być władczy. To mężczyzna, na którego można liczyć, z którym nie da się nudzić. Osobiście go polubiłam i to bardzo.

„Buntownik” to książka, która zdecydowanie mnie się podobała i z wielką przyjemnością polecam.

Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Muza, gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz na FB


Buntownik


3 komentarze: