wtorek, 19 kwietnia 2022

Wydawnictwa Egmont Książka pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Pan Borsuk i Pani Lisica. Ale załoga. Tom 3” - Recenzja

 


Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Pan Borsuk i Pani Lisica. Ale załoga. Tom 3”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.









Róża, Szperaczek i Borek wpadli na wspaniały pomysł, postanowili zbudować prawdziwą łódź. Plany fajne, gorzej z realizacją, bo każdy ma inną wizję. Jak wybrną z problemów? Czy łódka powstanie? Czy uda im się porozumieć?

Historia w komiksie jest ciekawa i dość wartościowa. Problemy z porozumieniem się z rówieśnikami czy rodzeństwem każdemu się zdarzają, a komiks pokazuje, jaki może być tego efekt, jak można je rozwiązać.

Przeznaczony już dla pięciolatków i moim zdaniem jest do nich doskonale dostosowany.

Wizualnie komiks jest bardzo ładny. Znajdziemy w nim niebanalne, ładne, przyciągające wzrok ilustracje, które zdecydowanie zachęcają do poznania treści.

Okładka twarda i solidna, dzięki niej książka nie zniszczy się szybko.

„Mój pierwszy komiks 5+. Pan Borsuk i Pani Lisica. Ale załoga. Tom 3” to komiks, który będzie ciekawym pomysłem na prezent już dla pięciolatków. Ze swojej strony polecam.

Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz na FB


Mój pierwszy komiks 5+. Pan Borsuk i Pani Lisica. Ale załoga. Tom 3

4 komentarze: