czwartek, 17 marca 2022

Wydawnictwo W.A.B Książka pt.: „Sukienka z wody” -- Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Sukienka z wody”, którą otrzymałam od Wydawnictwa W.A.B.






Alina przyjeżdża do Szczecinka, jak tylko dowiaduje się jaka tragedia spotkała jej przyjaciółkę. Edyta uległa wypadkowi i leży w śpiączce. Kobiety przyjaźnią się od dawna, dlatego dla Aliny jest to taki sam ból jak dla męża i córki Edyty. Jadąc, aby ją odwiedzić w klinice, nie wiedziała przed jak trudnym zadaniami stanie. Jej przyjaciółka jest znaną pisarką, a ostatnio pisała książkę, która miała zostać nie tylko wydana, ale również zekranizowana. Rodzina zataiła wypadek i śpiączkę Edyty, a teraz proszą Alinę, aby to ona ją dokończyła. Dla Edyty ta książka wiele znaczy, daje jej dużo możliwości, jest ogromnym krokiem w karierze.
Początkowo Alina się wacha, a kiedy czyta napisaną przez przyjaciółkę, część ma przeczucie, że to wcale nie jest fikcja. Postanawia przeprowadzić dochodzenie, zanim zacznie pisanie. Co odkryje? Czy uda jej się dokończyć książkę przyjaciółki? Czy Edyta się wybudzi?

Historia w książce okazała się świetna. To opowieść o przyjaźni, tajemnicach, trudnych wyborach, dochodzeniu prawdy, miłości. Od książki ciężko było się oderwać, a każda kolejna przeczytana strona powodowała, że nie mogłam się doczekać, aż odkryje wszystkie tajemnice. Akcja dość szybka, z zaskakującymi zwrotami. Podczas czytania towarzyszyły mi emocje, głównie ciekawość co będzie dalej, jak potoczą się losy bohaterów.

Alina z zawodu jest z profilarką, sama pisze i właśnie dlatego to ją poproszono o dokończenie książki. To kobieta lojalna, z jednej strony twarda i bezkompromisowa, z drugiej wrażliwa. Osobiście bardzo ją polubiłam.

„Sukienka z wody” to książka, która pozytywnie mnie zaskoczyła, z którą miło spędziłam czas i polecam.

Moja ocena - 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo W.A.B oraz na FB



Sukienka z wody



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz