środa, 2 marca 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Paparazzi kropka com” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Paparazzi kropka com”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Laura od zawsze kochała śpiewać, dlatego postanowiła się zgłosić do popularnego talent show. Nie myślała, że uda jej się zajść tak daleko, a kiedy dociera do finału, jest bardzo szczęśliwa. Tym bardziej że na odcinek finałowy będzie się przygotowywać z wielką gwiazdom. Młodej dziewczynie udaje się wygrać, co otwiera jej wiele drzwi. Tylko czy aby na pewno sława ma same zalety? Niestety nie o czym Laura dość szybko się przekonuje. Co takiego się stanie? Czy Laura odniesie kolejne sukcesy? Jak potoczy się jej kariera? Jak potoczy się jej życie?

Zacznę od tego, że po przeczytaniu opisu liczyłam na lekką pozycję na leniwe popołudnie i taką otrzymałam. To dość krótka historia o spełnianiu marzeń, rozczarowaniu, tajemnicach. Książka ma 224 strony, czyta się ją bardzo szybko. Czy podczas czytania towarzyszył mi emocje? Tak, chociaż nie jakieś wielkie.

Jeśli chodzi o główną bohaterkę mam do niej trochę mieszane uczucia i na pewno nie zostanie moją ulubioną. Czasem zachowuje się dość dziecinne, działa, zanim pomyśli. Są sytuacje, w których miałam ochotę ją mocno potrząsnąć. To młoda dziewczyna, która wygrywając konkurs, nie spodziewała się, jak dziennikarze potrafią manipulować faktami.

„Paparazzi kropka com” to lekka pozycja na jedno popołudnie. Mnie się nawet podobała i polecam.



Moja ocena – 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Paparazzi kropka com

1 komentarz: