niedziela, 13 marca 2022

Wydawnictwo Luna Książka pt.: "Niezwykła miłość” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Niezwykła miłość”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Luna.






Hania została zdradzona i od tego czasu całkowicie zamknęła się w sobie. Jej siostra, nie mogąc patrzeć co się z nią dzieje pomimo upływu czasu, postanawia ją zabrać na imprezę do znajomych. Jest na tyle uparta, że nie daje Hani możliwości odmowy, chociaż ta wcale nie chce tam iść. W końcu nie widząc innej możliwości, zgadza się. Niestety dość szybko żałuje swojej decyzji, to nie jest miejsce dla niej i zamiast dobrze się bawić, czuje się tam źle. Postanawia się zaszyć i poczekać aż siostra skończy zabawę. Trafia do pokoju, w którym jest pewien mężczyzna i choć wstępnie miała zamiar się wycofać, zaczynają rozmawiać.
Okazuje się, że Hania i Bartosz mają z sobą wiele wspólnego, a czas spędzony na rozmowie jest bardzo udany. Oboje, coś ciągnie do siebie, tylko jest jeden, bardzo duży problem-Anastazja jego narzeczona. Co prawda mężczyzna jej od dawna nie kocha i chciałby to jak najszybciej zakończyć, jednak nie potrafi. Kobieta jest chora i to bardzo poważnie na serce, a każdy większy stres może doprowadzić do jej śmierci. Czy Bartoszowi uda się zerwać zaręczyny? Czy jego znajomość z Hanią ma szansę na ciąg dalszy? Czy będą szczęśliwi?

Powiem tak - książka, która bardzo mocno mnie zaskoczyła i to nie jeden raz. Tak naprawdę długo nie wiadomo kto jest dobry a kto zły, kto naprawdę kocha, a kto manipuluje innymi. To sprawiło, że nie mogłam się od książki oderwać, chciałam poznać odpowiedzi na wiele pytań, które nasuwały mi się podczas czytania. To historia o zdradzonej kobiecie, która pomału zaczyna wszystko od nowa, jednak nie jest to prosta droga, tym bardziej, kiedy na niej pojawia się Bartosz. To opowieść o mężczyźnie, który nie potrafi zerwać zaręczyn, chociaż już nie kocha, a wszystko przez chorobę narzeczonej. To książka poruszająca trudne tematy, m.in. manipulacja drugim człowiekiem, związek ze względu na chorobę. Mnie zdecydowanie się podobała, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani.
Hania jest kobietą po przejściach, miła, sympatyczna, z wielkim sercem. Bardzo ją polubiłam, zresztą tak samo, jak Bartosza. Uważam, że jest mężczyzną o wielkim sercu, dla którego bardziej liczy się czyjeś zdrowie niż jego własne szczęście.

„Niezwykła miłość” to książka, z którą spędziłam bardzo miło czas i z przyjemnością polecam.

Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo  Luna oraz na FB


Niezwykła miłość

1 komentarz: