środa, 30 marca 2022

Wydawnictwo Lipstick Books Książka pt.: "Chłopak z sąsiedztwa” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Chłopak z sąsiedztwa”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Lipstick Books.




Liwia i Igor znają się od bardzo dawna. On był przyjacielem jej brata, częstym gościem w ich domu, ona młodszą siostrą, która ciągle za nimi latała. Później zaczęła dorastać, a Igor coraz bardziej jej się pobrał, jednak on na nią nie patrzył w ten sposób, była tylko małolatą. W pewnym momencie w domu Igora doszło prawie do tragedii, a on z mamą i siostrą wyjechali do babci.
Mija kilka lat, a w ich życiu wiele się zmienia. On stał się mężczyzną, ona przestała być małolatą. Nie zmieniły się jej uczucia, dlatego, kiedy tylko widzi Igora w swoim domu, bardzo się z tego cieszy. Ma nadzieję, że teraz uda jej się zostać kimś więcej niż tylko młodszą siostrą jego przyjaciela. Mężczyzna ma zamiar zostać na stałe, chce otworzyć warsztat, gdzie będzie naprawiał motocykle. Jest w tym naprawdę dobry, a mieszkając u dziadków, odniósł już pewne sukcesy. Liwia nie jest mu obojętna, jednak on nie wierzy w miłość, a ona nie zasługuje, by stać się panienką na jedną noc. Czy Liwia będzie na tyle wytrwała, że zdobędzie serce Igora? Czy mężczyzna zdoła pokonać demony przeszłości? Czy jego powrót był dobrą decyzją?

Jestem zdecydowanie na tak, książka bardzo mi się spodobała i wciągnęła na tyle, że nie byłam w stanie oderwać się, aż nie dotarłam do ostatnich stron. To historia, która wielokrotnie mnie zaskoczyła i to bardzo pozytywnie. Pełna bólu, trudnej przeszłości, z którą bohater musi się zmierzyć, a jednocześnie przyjaźni, namiętności, miłości i to nie tylko damsko - męskiej. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji, a w oczach niejednokrotnie gościły łzy.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani.
Liwia to młoda dziewczyna, która ma za sobą szczęśliwe dzieciństwo, studiuje, ma doskonały kontakt z rodzicami i starszym bratem. Do szczęścia brakuje jej tylko mężczyzny, którego darzy uczuciem od lat. To bohaterka, która potrafi zawalczyć o siebie, swoje marzenia, a jednocześnie pokazać pazurki.
Igor wychowywał się w domu pełnym przemocy i alkoholu. Jego ojciec zrobił bardzo wiele złego, co znacząco wpłynęło na życie Igora. Teraz jest dorosły, osiągnął w życiu dość dużo, a mimo to ma bardzo niską samoocenę. To jeden z nielicznych bohaterów męskich, którego bardzo było mi szkoda i często miałam ochotę go mocno przytulić, a jednocześnie nim potrząsnąć, żeby dał sobie szansę na szczęście.

„Chłopak z sąsiedztwa” to książka, podczas której czytania momentami się śmiałam, a momentami miałam ochotę płakać. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.


Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę gwfoksal oraz na FB Lipstick Books


Chłopak z sąsiedztwa

1 komentarz: