niedziela, 27 marca 2022

Wydawnictwo Babaryba Książka pt.: „Porysuj mnie” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Porysuj mnie”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Babaryba.








W książce znajdziemy różne zadania do rozwiązania. Dziecko będzie kolorować, rysować, łączyć, dokańczać szlaczki i wiele więcej. Takie zadania przygotowują malca do nauki pisania.

Zadania są dość różnorodne o różnym poziomie trudności. Dzięki temu nie nudzą się szybko, a dziecko każde kolejne wykonuje z przyjemnością.

Stron jest aż 140, a na nich bardzo dużo zadań. To jedna z tych książek, które starczają na kilkanaście razy.

„Porysuj mnie” to moim zdaniem świetna książka dla dzieci, z przyjemnością polecam.




Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Babaryba  oraz na FB


Porysuj mnie

1 komentarz: