piątek, 18 lutego 2022

Wydawnictwo Media Service Zawada Seria książek „Zadanie Przyklejanie" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książeczkach z serii „Zadanie przyklejanie”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.




















Do recenzji otrzymałam cztery książeczki z serii:

  1. Zadanie przyklejanie. Pidżamersi

  2. Zadanie przyklejanie. Peppa Ping Co lubisz robić?

  3. Zadanie przyklejanie. Moje jednorożce. Moc zabawy.

  4. Zadanie przyklejanie. Psi Patrol. Drużyna gotowa do akcji.



Każda książeczka to wiele różnorodnych zadań, w których wykonaniu towarzyszą dziecku ulubieni bohaterowie. Są zadania z rysowaniem, odnajdowaniem szczegółów, kolorowanie, szlaczki i wiele więcej. Taka różnorodność sprawia, że dziecko rozwija się pod różnym kątem, a także nie znudzi się zbyt szybko.

Do każdej książeczki dołączone są naklejki, a na nich bohaterowie z danej bajki. Część naklejek służy do wykonania zadań, inne dziecko może dowolnie wykorzystać.

Strony są kolorowe, co zachęca do ich wypełniania.

Według mnie wszystkie książeczki dostarczą dzieciom wiele radości. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada.




Książeczkę znajdziecie na stronie Książeczki Bajeczki





1 komentarz: