piątek, 11 lutego 2022

Wydawnictwo Egmont Książka pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Bartłomiej i Karmelek. Genialna niespodzianka. Tom 2” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzji komiksu pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Bartłomiej i Karmelek. Genialna niespodzianka. Tom 2”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.






Niedługo urodziny Karmelka dlatego jego tata Bartłomiej zaczyna przygotowania do doskonałego przyjęcia. Stara się, aby wszystko było idealne, a dla syna był to najwspanialsze dzień w historii. Jest basen, ogromny tort, a nawet latający balon i jest kilka wpadek. Jakie? Czy Karmelek będzie szczęśliwy?

Historia w komiksie jest ciekawa i wciągająca, a przy tym pokazuje, że nie wszystko musi być idealne, aby sprawić dziecku wiele radości.

Okładka twarda i solidna, dzięki niej komiks nie zniszczy się szybko.

Ilustracje ciekawe, przyciągające wzrok i zachęcające do sięgania po komiks.

Przeznaczony już dla pięciolatków i moim zdaniem jest do nich doskonale dostosowany.

„Mój pierwszy komiks 5+. Bartłomiej i Karmelek. Genialna niespodzianka. Tom 2” to ciekawa propozycja komiksowa dla młodszych czytelników. Polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz na FB


Mój pierwszy komiks 5+. Bartłomiej i Karmelek. Genialna niespodzianka. Tom 2



2 komentarze: