niedziela, 23 stycznia 2022

Wydawnictwo Zielona Litera Książka pt.: „100 wyzwań na 365 dni, czyli jak odkryć siebie na nowo?” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „100 wyzwań na 365 dni, czyli jak odkryć siebie na nowo?”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Zielona Litera.








W życiu często zdarza nam się nie mieć na nic czasu, a kiedy nawet go troszkę znajdziemy, nie mamy ochoty na nic. Każdy kolejny dzień potrafi przypominać ten poprzedni, a w nasze życie wkracza ona – Rutyna. Znacie to? Ja jak najbardziej i nadszedł czas, w którym postanowiłam coś z tym zrobić. Książka pt.: „100 wyzwań na 365 dni, czyli jak odkryć siebie na nowo?” okazała się w tym naprawdę pomocna.

Znajdziemy w niej wiele ciekawych i pomocnych rad, dzięki którym naprawdę można coś zmienić, odnaleźć się na nowo, poszerzyć wiedzę, zmienić swoje nawyki na lepsze, zdrowsze. Jednak nie tylko. Są też zadania do codziennego wykonywania, plan tygodnia, pytania, a także sporo miejsca na własne przemyślenia i zapiski.

„100 wyzwań na 365 dni, czyli jak odkryć siebie na nowo?” to książka, która towarzyszy mi już dłuższy czas i na chwilę obecną nie wyobrażam sobie dnia, aby po nią nie sięgnąć. Zdecydowanie polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę FB Zielona Litera


100 wyzwań na 365 dni, czyli jak odkryć siebie na nowo?

2 komentarze: