wtorek, 11 stycznia 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Spowiedź" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzje książki pt.: „Spowiedź”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Simone zamierza zdradzić Olivii wszystko od samego początku. W tym celu zabiera ją na górską wyprawę, maraton biegowy, który będzie tak samo trudny, jak i jego opowieść. Wyznaje wszystko od momentu, kiedy jako policjant dostał zadanie rozpracowania mafii. Kobieta dowiaduje się, jak wyglądał początek, jak zdobył zaufanie samego bossa, jak to wszystko na niego wpłynęło, jak zmieniło.
Dla Olivii to będzie czas próby. Pozna sekrety, zdarzenia pełne brutalności. Czy zrozumie wyboru Simona? Czy nadal będzie chciała z nim być? Czy poradzi sobie z tym, o czym się dowiedziała?

Zacznę od tego, że książka jest tomem drugim i niestety nie miałam przyjemności czytania pierwszego. Nie przeszkadzało mi to ani trochę, śmiało można, obie książki czytać osobno lub w różnej kolejności. Książka to spowiedź Simona, bez ściemy, bez ukrywania, bez tajemnic. Mnie się podobała i to bardzo. Czytało się ją naprawdę szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji.

Simone jest bohaterem ciekawym, dobrze wykreowanym. Pragnie zacząć wszystko z czystą kartką, odkryć wszystkie karty przed Olivią, opowiedzieć jej o najgorszych momentach. Moim zdaniem trzeba mieć odwagę, żeby się na coś takiego zdecydować.

„Spowiedź” to książka, która mnie zdecydowanie się podobała i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Spowiedź



4 komentarze: