sobota, 22 stycznia 2022

Wydawnictwo Kompania Mediowa Książka pt.: „Bądź sexy i nie daj się zamordować. Rady na różne okazje” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Bądź sexy i nie daj się zamordować. Rady na różne okazje”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Kompania Mediowa.





Karen Kilgariff oraz Georgia Hardstark to nie tylko autorki książki, ale również przyjaciółki, oraz twórczynie my Favorite Murder! W książce znajdziemy zbiór opowieści o morderstwach, podpowiedzi jak ich unikać, a także przemyśleń autorek oraz historii z ich życia. Mnie osobiście książka się spodobała, a czytając ją niejednokrotnie, miałam ciarki na skórze, jednocześnie były momenty, kiedy się śmiałam. Napisana ciekawie, ze sporą dawką humoru.

Według mnie nie jest to typowy poradnik, szczerze powiedziawszy ja bym wcale, tego poradnikiem nie nazwała. Są jakieś tam rady, ale dla mnie jest to bardziej książka z opowieściami o morderstwach oraz z życia autorek niż typowy poradnik.

Nie będę Wam opisywać dokładnie historii, jakie poznałam w książce, musiałabym zbyt wiele zdradzić. Stwierdzę tylko tyle, że czasem aż nie mogłam uwierzyć w naiwność kobiet i to jak się dla nich to kończyło. To historie, który osobiście nie zapomnę szybko.

„Bądź sexy i nie daj się zamordować. Rady na różne okazje” to książka, którą moim zdaniem warto przeczytać. Polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Kompania Mediowa oraz na FB


Bądź sexy i nie daj się zamordować. Rady na różne okazje

2 komentarze: