wtorek, 25 stycznia 2022

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Między nami” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Między nami”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.



Książka pt.: „Między nami” to drugi tom.

Tom pierwszy to książka pt.: „W twoją stronę”.


Felicja całkowicie zmieniła swoje życie. Zamieszkała z Andrzejem, miłością jej życia, w domu na pustkowiu. Chociaż próbuje, nie do końca odnajduje się w nowej rzeczywistości, a mężczyzna jej w tym nie pomaga. Drobne nieporozumienia, brak komplementów, na których jej zależy, samotność, kiedy nie ma go obok – to wszystko sprawia, że kobieta postanawia wyjechać. Dokąd się uda? Czy to była dobra decyzja? Czy wróci do Andrzeja?
Tobiasz zaczyna spełniać swoje marzenia. Napisał książkę, którą udało się wydać, a niebawem ma odbyć jego spotkanie autorskie i to aż w Szkocji. Co stanie się podczas wyjazdu?
Łucja zaczyna się sypać, tak jak posypało się jej życie. Została sama, bez męża, dzieci, a nawet kochanka. Ma wszystkiego dość, nie widzi sensu w robieniu czegokolwiek. Nadchodzi jednak dzień, w którym do jej drzwi trafia niespodziewany gość. Pora na zmiany, pora podnieść się z dna i iść do przodu. Czy da radę? Kim był tajemniczy gość? Jak potoczą się dalsze losy Łucji?

W tomie drugim nie tylko mamy dalsze losy dwóch sióstr, ale również poznajemy losy Tobiasza, przeszłość babci Michaliny. Książkę czytamy z perspektywy kilku osób, co pozwala wiele zrozumieć, wiele wyjaśnia. Mnie zdecydowanie się podobała. To historia o nowych początkach, często niełatwych, o które decyzjach są bardzo ważne, o która przeszłości znacząco wpływa na teraźniejszość. Najwięcej emocji towarzyszyło mi, kiedy czytałam historię babci Michaliny, niełatwą, a wręcz bardzo smutną. Książkę czytało się szybko, akcja toczyła się dość „sprawnie” i były ciekawe jej zwroty.

Bohaterów mamy kilu i moim zdaniem każdy jest ciekawy, każdy coś wnosi do całości. Moją ulubioną bohaterką jest babcia Michalina – kobieta serdeczna, pomocna, kochająca, a jednocześnie umiejąca pokazać pazurki.

Książka pt.: „Między nami” tak samo, jak tom pierwszy pt.: „W twoją stronę” podobał mi się i uważam, że warto po nią sięgnąć. Polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB


Między nami

2 komentarze: