piątek, 28 stycznia 2022

Kemiś - House of Gadgets Kubek z sercem - Opinia

 

Zapraszam na opinię o kubku z sercem, jaki otrzymałam od Kemiś - House of Gadgets.








Kubki są moją małą manią. Tak naprawdę każdy coś zbiera, u mnie są to kubki. Kolekcję mam dość dużą, a mimo to, każdy kolejny sprawia mi wiele radości.

Od Kemiś dostałam kubek z serduszkiem, na którym można pisać kredą. Doskonały pomysł na zostawię rano wiadomości na kubku albo paru miłych słów, które sprawią, że ktoś rozpocznie dzień z uśmiechem.

Wizualnie jest dość ciekawy, mnie się podobał. Na zewnątrz czerwony z czarnym sercem z błękitnym otoczką, w środku biały.

Kubek mi się spodobał, a kawa z niego dobrze smakuje :). Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Kemiś - House of Gadgets oraz na FB

3 komentarze:


  1. Figurka z grawerem to doskonały prezent - połączenie elegancji i osobistego przekazu. To pamiątka na lata, wyjątkowa i pełna znaczenia. https://www.metalowafigurka.pl/>

    OdpowiedzUsuń