piątek, 3 grudnia 2021

Wydawnictwo Luna Książka pt.: „Przeznaczeni” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Przeznaczeni”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Luna.



Adriana mocno przeszła śmierć rodziców, którzy zginęli, jadąc do niej. Po tej tragedii wróciła w rodzinne strony. Obecnie mieszka wraz z siostrami i wspólnie prowadzą pensjonat, w sumie siostry prowadzą, ona zajmuje się końmi. Kobieta stała się odludkiem, czuje się dobrze we własnym towarzystwie oraz z ukochanymi zwierzętami. Na dodatek Adrianę męczą nocne koszmary, które są bardzo realistyczne. Początkowo widzi mężczyzn bez twarzy, jednak po pewnym czasie pojawia się w nich David. W śnie łączy ich wielkie uczucie, w życiu realnym nigdy go nie spotkała. Do czasu.
Pewnego dnia jej siostry wyjeżdżają, a ona musi przyjąć nowych gości. Przyjechała grupka młodych ludzi, a w nich mężczyzna identyczny jak w jej snach. Na dodatek okazuje się, że nie tylko wygląd mają ten sam, on również nazywa się David. Co go łączy z mężczyzną ze snu? Co połączy Adrianę i Davida w życiu realnym? Czy kobieta odkryje, dlaczego ma takie sny? Jakie tajemnice skrywa przeszłość?

Jest to pierwsza książka autorki, którą mam okazję czytać i jestem bardzo miło zaskoczona. To była historia, od której nie mogłam się oderwać. Tajemnicze sny, niebezpieczeństwo, wypadki, szukanie prawdy, miłość i wiele więcej. Historia zdecydowanie przypadła mi do gustu, a podczas czytania doskonale się bawiłam. Akcja z ciekawymi zwrotami, momentami zaskakującymi.

Bohaterowie ciekawi i dobrze wykreowani.
Adrianna kiedyś była pełna życia, towarzyszka, jednak śmierć rodziców i powrót w rodzinne strony mocno ją zmienił. Zamknęła się w sobie, zamknęła się na innych, najlepiej czuje się w towarzystwie koni. To bohaterka z jednej strony pyskata i zadziorna, mająca własne zdanie, jednak z drugiej dość samotna. Osobiście ją polubiłam, chociaż nie będę ukrywać, że nie zawsze zgadzałam się z jej decyzjami.
O Davidzie nie powiem wam praktycznie nic, ponieważ musiałabym zdradzić zbyt wiele z historii.

„Przeznaczeni” to książka z niebanalną historią, która mnie się podobała. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Luna oraz na FB 


Przeznaczeni

2 komentarze: