wtorek, 2 listopada 2021

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Świąteczne namiętności” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Świąteczne namiętności”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.



W książce znajdziemy zbiór dziecięciu opowiadań. Napisane przez takie autorki jak Paulina Świst, Anna Wolf, Kinga Litkowiec, K.C. Hiddenstorm, Magdalena Winnicka, Patrycja Strzałkowska, J.B. Grajda, Agata Suchocka, Edyta Folwarska, Charlotte Mils. W większości doskonale mi znane dlatego z zaciekawieniem sięgnęłam po książkę. Jak wrażenia? Całkiem pozytywne. Opowiadania były dość ciekawe, no może trochę za krótkie jednak to w końcu opowiadania więc nie mogą mieć 300 stron każde. Nie powiem, że każde mnie zachwyciło, jednak osobiście każde przeczytałam i w każdym znalazłam jakieś plusy. Jednak zdecydowanym plusem było „Blueberry, Raspberry i wszystkie inne berry” Magdaleny Winnickiej.

Dla mnie takie książki są „odpoczynkiem” od dłuższych książek. Sięgam po nie pomiędzy kiedy nie mam czasu albo ochoty na coś długiego, wymagającego czasu i skupienia. Je mogę czytać na spokojnie, po jednym opowiadaniu, które zazwyczaj nie są długie. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 7\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Muza, gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz na FB Grzeszne książki.


Świąteczne namiętności


4 komentarze: