wtorek, 12 października 2021

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Czasami wszyscy zdrowi ludzie kaszlą” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Czasami wszyscy zdrowi ludzie kaszlą”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.



Sowa, Surykatka, Panda, Leniwiec i Wiewiórka – piątka przyjaciół, którzy kiedyś trzymali się zawsze razem. Wspólne dzieciństwo i młodzieńcze lata, wspólne dorastanie i wygłupy w nastoletnich czasach, jednak w pewnym momencie wszystko zaczyna się kończyć. Studia, dziewczyny, dorosłe życie sprawiło, że ich drogi się rozeszły i spotykali się coraz rzadziej.
Pewnego dnia jeden z nich popełnia samobójstwo, a pozostali spotykają się na jego pogrzebie. Co stało się, że podjął taką decyzję? Jak ułożyło się życie pozostałych przyjaciół?

Na pewno książka nie należy do łatwych. Porusza temat samobójstwa, ale również kilka innych. Poznajemy w niej historię każdego z przyjaciół, a są one zupełnie różne. Czy mi się podobała? Ogólnie tak, chociaż nie będę ukrywać, że mnie nie zachwyciła. Nie do końca podrasował mi styl pisania autora, jednak nie na tyle, aby książki nie przeczytała czy odłożyła.

Bohaterów mamy kilku. Każdy z nich jest inny, na swój sposób ciekawy. Może nie są idealni, no ale kto jest :).

„Czasami wszyscy zdrowi ludzie kaszlą” to książka, która może mnie nie zachwyciła, jednak podobała się na tyle, aby polecić.


Moja ocena – 6\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Czasami wszyscy zdrowi ludzie kaszlą

4 komentarze: