niedziela, 3 października 2021

Wydawnictwo Mudoko Książka z serii pt.: "Moje pierwsze...” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książeczek z serii „Moje pierwsze...”, które otrzymałam od Wydawnictwa Muduko.























Do recenzji otrzymałam cztery książeczki:

1. Moje pierwsze kształty. Książeczka kontrastowa.

2. Moje pierwsze kolory. Książeczka kontrastowa.

3. Moje pierwsze zwierzęta. Książeczka obrazkowa

4. Moje pierwsze owoce i warzywa. Książeczka obrazkowa.



Moje pierwsze kształty. Książeczka kontrastowa.

Książeczka przeznaczona dla dzieci od pierwszych dni życia. Znajdziemy na niej proste, czarne ilustracje na białych stronach.


Moje pierwsze kolory. Książeczka kontrastowa.

Książeczka przeznaczona dla dzieci od trzeciego miesiąca życia. Na białych stronach znajdziemy dość proste ilustracje, które w większości są czarne, jednak na każdej są również elementy w jednym kolorze (innym niż czarny i biały). Każda ilustracja to inny „dodatkowy” kolor.


Moje pierwsze zwierzęta. Książeczka obrazkowa

Książeczka przeznaczona dla dzieci od dziewiątego miesiąca życia. Tu mamy kolorowe strony a na nich różne zwierzątka. Każde jest podpisane, a także jest napisane jakie dzięki wydają.


Moje pierwsze owoce i warzywa. Książeczka obrazkowa.

Książeczka przeznaczona dla dzieci od dwunastego miesiąca życia. Na jej stronach znajdziemy różne owoce, każde podpisane.


Bardzo ważną zaletą książeczek jest fakt, że wykonane w całości z materiałów ekologicznych z Certyfikatem Ecofriendly Book. Są całkowicie bezpieczne już dla najmłodszych dzieci.


Kolejną ważną zaletą jest ich prostota. Dla maluszków takie książeczki są najlepsze. Dzięki nim stymulujemy rozwój dziecka, ćwiczymy jego wzrok, a później również małą motorykę (u tych które już próbują samodzielnie trzymać).


Książeczki rozkładają się całkowicie. Taka forma sprawia, że można je umieścić np. w dziecięcym łóżeczku.


Według mnie wszystkie cztery książeczki będą wspaniałym prezentem dla maluszka i polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Mudoko oraz na FB


Moje pierwsze kształty. Książeczka kontrastowa.


Moje pierwsze kolory. Książeczka kontrastowa.


Moje pierwsze zwierzęta. Książeczka obrazkowa


Moje pierwsze owoce i warzywa. Książeczka obrazkowa.

4 komentarze: