poniedziałek, 11 października 2021

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Zakochany kundel" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Zakochany kundel”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.









Zakochany kundel – jedna z bajek mojego dzieciństwa, która się nie starzeje. Kiedyś oglądałam ją z przyjemnością sama, później okrywałam na nowo z dziećmi. Bardzo spodobał mi się pomysł stworzenia z niej komiksu i byłam ciekawa, jak wypadnie. Po przeczytaniu jestem zdecydowanie na tak. To ta sam historia znana mi od lat, w zupełnie innej formie.

Ilustracje ładne, w żywych kolorach, przyciągające wzrok i zachęcające do sięgania po komiks. Śmiem stwierdzić, że są typowe dla „Disnejowskich” pozycji.

Jestem zdecydowanie na tak i z wielką przyjemnością poznam inne dobrze mi znane historie w formie komiksów. „Zakochany kundel” skradł moje serce i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz na FB Egmont Polska


Zakochany kundel

4 komentarze: