środa, 22 września 2021

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Znajdź mnie" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Znajdź mnie”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Ewa jest samotną matką, a córeczka Polcia jest dla niej bardzo ważna. Kobieta jednak nie zapomina również o sobie, pragnie odnaleźć kogoś, z kim będzie mogła iść przez życie, mężczyznę, który pokocha nie tylko ją, ale również jej dziecko. Niestety bycie samotną, pracującą matką sprawia, że jej czas jest mocno ograniczony, a miłości szuka przez internet. Kolejni poznani mężczyźni, kolejne randki okazują się jakimś nieporozumieniem i kiedy już traci nadzieję, poznaje pewnego policjanta. Matej co prawda nie mieszka w Polsce, ale mimo to, ich znajomości staje się coraz odważniejsza. Długie rozmowy, jakie prowadzą, zbliżają ich do tego stopnia, że po pewnym czasie się spotykają. Wizyta mężczyzny w Warszawie, wspólnie spędzony czas dają nadzieję, że tym razem trafiła na kogoś, z kim pójdzie dalej rzez życie. Rozstanie nie jest łatwe, jednak ze względu na jego pracę, nieuniknione. Na dodatek chwilę po nim kobieta zostaje uprowadzona. Kto ją porwał? Dlaczego? Czy jej nowy znajomy ma coś z tym wspólnego? Czy zostanie uratowana?

Zacznę od tego, że mnie książka zdecydowanie się podobała. Historia wciągnęła mnie praktycznie od samego początku i na tyle zaciekawiła, że nie potrafiłam się od niej oderwać aż do ostatnich stron. Autorka wielokrotnie mnie mocno zaskoczyła, kiedy już byłam pewna, że wiem, jak potoczą się dalsze losy bohaterów, okazywało się, że dzieje zupełnie inaczej. Akcja szybka, pełna zwrotów. To historia pełna tajemnic, niebezpieczeństw, a jednocześnie miłości, namiętności.

Bohaterowie według mnie dość ciekawi.
Ewa jest matką, ale pamięta również o sobie. Kocha córeczkę, spędza z nią dużo czasu, a jednocześnie znajduje go na ćwiczenia oraz poszukiwania miłości. To kobieta uparta, pewna siebie, silna. Osobiście ją polubiłam.

„Znajdź mnie” to książka, która mnie się podobała i wielokrotnie mnie zaskoczyła (w pozytywną stronę). Ze swojej strony polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Znajdź mnie

4 komentarze:

  1. Wciągająca historia,dobrze wykreowani bohaterzy.Jestem bardzo zaintrygowana książką,już wpisuję ją na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. po tej dobrej opini panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń