czwartek, 2 września 2021

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Chwyć mnie” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Chwyć mnie”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Muza.



Książka pt.: „Chwyć mnie” to drugi tom cyklu Falling Stars.



Tom pierwszy to książka pt.: „Pocałunek gwiazdy”.



Emily i Royce'a połączył przypadek, jedna namiętna noc i na niej miało się skończyć. Los postanowił sobie z nich zadrwić, a oni spotykają się ponownie i to w okolicznościach, w jakich by nie chcieli. On jest przedstawicielem pewnej wytwórni płytowej, ona gra w zespole Carolina George, który ma podpisać kontrakt z wytwórnią Royce'a. Prawie wszyscy członkowie są pewni, że tego chcą, waha się tylko Emily, ma ku temu swoje powody, jednak tylko ona wie jakie. Kobieta przeszła traumę, którą ukrywa nawet przed najbliższymi, jednak to, co się stało, coraz bardziej wpływa na jej życie.
Royce ma swoją przeszłość, swoje plany i chociaż wie, że powinien trzymać się jak najdalej od Emily, nie potrafi. Zaczynają się zbliżać do siebie, poznawać coraz bliżej, zaczyna, ich łączyć więcej niż powinno. Oboje zranieni, skrzywdzeni przez los, oboje mają własne, niełatwe tajemnice. Co stanie się, kiedy ujrzą światło dzienne? Czy rodzące się uczucie będzie na tyle silne, aby pokonać przeciwności? Co przeżyła Emily? Jakie plany ma Royce?

Historia Emily i Royce'a mnie się podobała. To historia o miłości, o która przeszłości „siedzi” głęboko w bohaterach nie pozwalając im iść do przodu, o zaufaniu, przyjaźni, strachu i wiele więcej. Podczas czytania towarzyszyły mi emocji, a od książki ciężko było się oderwać.

Bohaterowie dość dobrze wykreowani, chociaż nieidealni.
W życiu Emily zdarzyło, się coś, o czym pragnie zapomnieć, chociaż nie potrafi. To bohaterka, który próbuje wszystko, skrywa w sobie, zraniona i skrzywdzona nie mówi, nic co się stało, udając, że wszystko jest w porządku. Z jednej strony podziwiałam jej siłę, z drugiej nie rozumiałam, dlaczego nie chce zaufać najbliższym i nie pozwoli sobie pomóc. Ogólnie ją polubiłam, chociaż nie zawsze zgadzałam się z jej decyzjami.
Royce żyje zemstą, którą ma zaplanował w najdrobniejszym szczególe. Nie woził, jednak pod uwagę co zacznie dla niego znaczyć Emily. Jednak nie może się poddać, od tego zależy nie tylko jego przyszłość, ale również jego siostry. To bohater, który wie, czego chce i nie zamierza się wycofywać, przynajmniej do czasu. To mężczyzna, który jednocześnie jest władczy i opiekuńczy. Nie da się go ocenić, zanim pozna się dokładnie jego przeszłość, jego historię.

„Chwyć mnie” to książka, która według mnie jest ciekawa i wciągająca, a podczas czytania dostarcza czytelnikowi wiele emocji. Z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Muza oraz na FB



Chwyć mnie

5 komentarzy:

  1. Zapowiada się na fajną tylko czasu brak na czytanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro książka dostarcza wielu emocji to ja z chęcią bym ją przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  3. po tej dobrej opinii panie na pewno chętnie książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń
  4. Porywająca historia miłosna,którą jestem bardzo zaintrygowana ;)

    OdpowiedzUsuń