czwartek, 29 lipca 2021

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Pocałunek gwiazdy" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Pocałunek gwiazdy”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Muza.




Życie Mia nie oszczędzało, niedawno przeszła coś, co znacząco wpływa na jej zachowanie w stosunku do innych. Była światkiem morderstwa swojej przyjaciółki i boi się, że zarówno ona, jak i jej dzieci są w wielkim niebezpieczeństwie. Pomimo wszystko daje się namówić bratu na uczestniczenie w przyjęciu, czego dość szybko zaczyna żałować. Pewien mężczyzna nie chce zrozumieć słowa „nie”, a ona wystraszona ucieka na poddasze. Liczy, że tam będzie bezpieczna. Po zamknięciu drzwi okazuje się, że nie jest sama i chociaż początkowo Leif wzbudza w niej strach, po chwili się uspakaja.
Nie lubi przyjęć, ma ku temu swoje powody, jednak na tym musiał się pojawić. Dość znany zespół, a raczej jego członkowie, mają dla niego propozycje, która jest dość atrakcyjna. Ma zastąpić jednego z członków w ich zespole podczas nagrywania płyty. Chociaż na początku się waha, jednak po przemyśleniu się zgadza.
Mia wyjeżdża z bratem do jego posiadłości. Tam będzie bezpieczna, a przy tym zarówno ona, jak i jej dzieci będą mogły odpocząć. Do posiadłości przyjeżdża również Leif i chociaż żadne z nich tego nie planowało, zaczyna ich do siebie ciągnąć. Jednak przeszłość nie ma zamiaru dać o sobie zapomnieć, mężczyzna ma tajemnice, które mogą wiele zmienić, a kobieta nie jest do końca bezpieczna. Czy pomimo wszystko uda im się stworzyć coś razem? Czy kobieta pokona traumę? Jakie tajemnice skrywa Leif? Czy wyjazd do posiadłości był dobrą decyzją?

Historia według mnie jest ciekawa i wciągająca. Akcja jest dość dynamiczna, czasami z zaskakującymi zwrotami. Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele różnych emocji. To historia o radzeniu sobie z przeszłością, próbach pozbierania się po traumatycznych przeżyciach, nowym, niełatwym początku, rodzinie, na którą zawsze można liczyć, muzyce, przyjaźni, miłości.

Bohaterowie dość ciekawi, według mnie dobrze wykreowani.
Mia początkowo jest wycofana, zlękniona, bojaźliwa, jednak wcale się temu nie dziwię. To, co się stało na jej oczach – zabójstwo bliskiej jej osoby, strach o własne życie i o bezpieczeństwo najbliższych – to wszystko mocno na nią wpłynęło. Później jednak się zmienia, zaczyna się pomału otwierać i mnie ta zmiana się podobała. To bohaterka, którą polubiłam, której mocno kibicowałam.
Leif jest mężczyzną z przeszłością, z tajemnicami, których nie chce wyjawić nikomu. To bohater tajemniczy, męski, a przy tym opiekuńczy. Trzeba go dobrze poznać, aby móc ocenić.

„Pocałunek gwiazdy” to książka, która zdecydowanie mi się podobała i z wielką przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Muza oraz na FB


Pocałunek gwiazdy 


3 komentarze: