niedziela, 19 września 2021

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Madly” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Madly”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.



Książka pt.: „Madly” to drugi tom cyklu In Love.

Tom pierwszy to książka pt.: „Truly”.


Ich pierwsze spotkanie było dość zaskakujące. June po prostu wylewa na Masona drinka, nie wiedząc, że to on jest właścicielem klubu, w którym jej przyjaciółka chce dostać pracę. Dalsza znajomość wcale nie jest bardziej udana. June wpadła Masonowi w oko i pragnie poznać ją dużo bliżej, jednak ona ani myśli na to pozwolić. Chociaż czuje do niego pociąg, jednocześnie wie, że ta znajomość nie ma prawa rozwinąć się w tym kierunku. Ona nie „wchodzi” w związki, ma tajemnice, której mocno broni, która powoduje, że nie spotyka się z nikim. Mason jednak nie zamierza się poddać, pragnie znaleźć sposób, aby do niej dotrzeć, aby dała im szansę.

June musi odbyć praktyki, od tego bardzo dużo zależy. Jednak mimo że szuka intensywnie, zostaje odsyłana z odmową z każdego miejsca, do którego się udaje. Jedynym ratunkiem okazuje się Mason i jego klub, a ponieważ wszystkie inne możliwości już sprawdziła, postanawia go poprosić. Mężczyzna oczywiście się zgadza, widzi w tym możliwość zbliżenia się do niej. Czy mu się uda? Co takiego ukrywa June, że nie chce się z nikim wiązać? Czy Mason będzie na tyle uparty, aby odkryć jej tajemnice?


Pierwszy tom był nawet ciekawy, jednak mnie drugi bardziej się podobał. Historia June i Masona była ciekawa oraz wciągająca. To historia o toksycznych rodzicach, braku akceptacji, kompleksach, a jednocześnie o miłości, która potrafi wiele zmienić. Akcja może nie jest bardzo szybka, jednak nie jest również nudna.


Bohaterów poznałam już w poprzednim tomie, z tym że wtedy byli bohaterami drugoplanowymi. Podoba mi się fakt, że tym razem bohaterami drugoplanowymi są Andie i Cooper. Dzięki temu poznajemy ich dalsze losy, których osobiście byłam dość ciekawa.

June jest młodą kobietą, która nie akceptuje siebie z pewnego powodu. Jej matka uważa ją za nieidealną, nigdy nie okazywała jej miłości i zrozumienia, co znacząco wpływa na dziewczynę. Z jednej strony pyskata, mająca własne zdanie i niewahająca się go wypowiedzieć, dążąca do wyznaczonego celu, uparta, z drugiej delikatna, zamknięta w sobie, wrażliwa. To bohaterka, którą zdecydowanie polubiłam, chociaż nie zawsze zgadzałam się z jej decyzjami.

Mason uważany za playboya i taki był do pewnego czasu. To mężczyzna, który nie miał wspaniałego dzieciństwa, a jego relacja z ojcem nie jest dobra. To bohater uparty, umiejący przyznać się do własnych uczuć (co wcale nie jest takie częste wśród męskich bohaterów) i zawalczyć o kobietę, która zdobyła jego serce. Osobiście go polubiłam.


Madly” to książka, z którą miło spędziłam czas. Mnie się podobała i z przyjemnością polecam. 


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB


Madly

4 komentarze: