niedziela, 12 września 2021

Wydawnictwo HarperKids Książki z serii „Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.














Do recenzji otrzymałam dwie książeczki z serii:

1. Owoce. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami

2. Na targu. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami



Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami” to nowa seria książeczek wydanych przez wydawnictwo HarperKids i według mnie jest zachwycająca. Każda strona to inny kolor i wiele produktów, które są w danym kolorze. Jednak nie to mnie zachwyciło w książeczkach, ale fakt, że one naprawdę pachną, a każdy z zapachów jest dokładnie taki jak realnie.

Wizualnie są bardzo ładne. Obrazki są czytelne, przyciągające wzrok i zachęcające do sięgania po nią.

Książeczki posiadają zaokrąglone rogi oraz kartonowe, solidne strony. To wszystko sprawia, że posłużą długi czas.

Nie wiem, jak długo książeczki będą pachniały, jednak na razie zapach ani trochę nie słabnie. Dla mnie ta seria jest genialna i zdecydowanie polecam każdemu, kto szuka ciekawego i wartościowego prezentu dla maluszka.

Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont gdzie kupicie książki wydawnictwa HarperKids oraz na FB KsiążkoSfera HarperKids



Owoce. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami



Na targu. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami


4 komentarze: