wtorek, 21 września 2021

Wydawnictwo Babaryba Książka pt.: „CZEKANIE JEST TAKIE TRUDNE! - Mo Willems - o cierpliwości, przyjaźni i wytrwałości” - Recenzja

 Zapraszam na recenzję książki pt.: „CZEKANIE JEST TAKIE TRUDNE! - Mo Willems - o cierpliwości, przyjaźni i wytrwałości”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Babaryba.








Świnka Malinka i słoń Leon, są dwójką przyjaciół. Malinka wpada na pomysł, aby dać Leonowi prezent. Tylko nie tak od razy, a dopiero za jaki czas. Nie może się doczekać, a czekanie strasznie się mu dłuży. Czy da rady? Jaki prezent otrzyma?

Czekanie jest bardzo trudne, w szczególności dla małych dzieci, jednak każde musi się nauczyć cierpliwości. Historia w książce jest doskonałym pomysłem do wspólnego przeczytania, a następnie porozmawiania o czekaniu i cierpliwości.

Zdecydowanym plusem według mnie jest forma książeczki. Można ją czytać wspólnie z dzieckiem na role.

W książce znajdziemy ładne ilustracje, które przyciągają wzrok i zachęcają do sięgania po książkę.

Moim zdaniem książka pt.: „CZEKANIE JEST TAKIE TRUDNE! - Mo Willems – o cierpliwości, przyjaźni i wytrwałości” to wartościowa pozycja, którą zdecydowanie warto podarować dziecku.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Babaryba oraz na FB


CZEKANIE JEST TAKIE TRUDNE! - Mo Willems - o cierpliwości, przyjaźni i wytrwałości

4 komentarze:

  1. Ciekawie opracowana książka.Uczy cierpliwości,z którą czy duży czy mały nie zawsze sobie dobrze radzi :) Muszę ją mieć w mojej domowej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń