sobota, 18 września 2021

Wydawnictwa Media Service Zawada Książeczki z zadaniami do ścierania - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książeczek z zadaniami do ścierania, jakie otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.













Do recenzji otrzymałam dwie książeczki:

1. Psi Patrol. Pisz i ścieraj. Cztery Łapy w Akcji.

2. Strażak Sam. Zadania do ścierania. Bohaterowie za rogiem.


Obie książeczki są z zdaniami, które są ciekawe i różnorodne. Wraz z bohaterami dziecko będzie się nie tylko bawić, ale i uczyć. Są zadania, w których należy coś narysować, dorysować, są labirynty, szukanie takich samych elementów i wiele więcej.

Książeczki są wielokrotnego użytku. Dzięki dołączonym pisakom można je wypełniać, a następnie „gumeczką”, która jest w zatyczce, wszystko wymazać.

Obie książeczki według mnie są ciekawym pomysłem na prezent dla dziecka. Polecam.


Moja ocena – 9\10


Wyjątkowe książki z ulubionymi bohaterami dzieci: ekipą Psiego Patrolu, laleczkami L.O.L. Surprise, Barbie, świnką Peppą i jej rodzinką, a także bohaterskimi Pidżamersami oraz Strażakiem Samem dostępne w SUPEROFERCIE w sieci sklepów BIEDRONKA.

Akcja ograniczona czasowo od 6 do 18 września 2021 roku lub do wyczerpania zapasów.



W ofercie zarówno wspaniałe opowiadania, jak i książki z mnóstwem zadań do rozwiązania w bardzo niskich cenach!

RADOŚĆ ZABAWY – GWARANTOWANA!



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada




Książeczki znajdziecie na stronie Książeczki Bajeczki


4 komentarze: