sobota, 4 września 2021

Joseph -Modna Plus Size Odżywczy olejek do golenia Avon - Opinia

 

Zapraszam na opinię o odżywczym olejku do golenia Avon, jaki otrzymałam od strony Joseph -Modna Plus Size.





Przeważnie używam żeli lub pianek do golenia, jednak ten olejek zaciekawił mnie na tyle, że chciałam go poznać bliżej. Jak wrażenia? Całkiem pozytywne, chociaż nie jest to produkt idealny, bez jakiejkolwiek wady.

Zacznę od zapachu, który mnie niestety nie przypadł do gustu. Jednak nie jest bardzo intensywny, a po chwili znika całkowicie, tak więc nie uważam tego za bardzo znaczącą wadę.

Konsystencja jest początkowo płynna, przez co aplikacja nie do końca łatwa. Olejek czasami „przelewa” się przez palce lub spływa z ciała, zanim zmieni się w delikatną piankę.

Tyle, jeśli chodzi o wady, a przynajmniej według mnie, cała reszta to już same zalety.

Po pierwsze ostrze z maszynki dosłownie ślizga się po skórze. Sprawia to, że golenie jest naprawdę łatwe, a ponieważ nie musimy dociskać maszynki do skóry, nie zacinamy się (a przynajmniej ja tak mam).

Kolejny, znaczący plus to fakt, że skóra po goleniu jest miękka i delikatna. Nie ma na niej żadnych podrażnień, co u mnie dość często się zdarza, kiedy używam pianek czy żeli, nawet tych przeznaczonych do golenia.

Wydajność olejku jest dość duża. Nie potrzeba, go nie wiadomo ile nałożyć na skórę, aby dobrze spełnił swoje zadanie.

Według mnie odżywczy olejek do golenia Avon ma wady i zalety, jednak zalety przeważają i to znacząco. Ze swojej strony polecam.


Moja ocena – 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Joseph -Modna Plus Size gdzie zamówicie ubrania oraz kosmetyki i inne produkty Avon.

4 komentarze: