środa, 15 września 2021

Joseph -Modna Plus Size nawilżający żel antybakteryjny Avon Care - Opinia

 

Zapraszam na opinię o nawilżającym żelu antybakteryjnym Avon Care, jaki otrzymałam od strony Joseph -Modna Plus Size.



Chyba już każdy przyzwyczaił się do ciągłej dezynfekcji, a przy najmniej ja tak. Stała się dla mnie codziennością, a środek do tego służący towarzyszy mi w domu i poza nim. Żel antybakteryjny z Avon towarzyszy mi od dawna i osobiście bardzo go lubię, chociaż są sytuacje, kiedy wybieram produkty z większą zawartością alkoholu (np. po wizycie w sklepie). Dobrze zdaje egzamin w dla dzieci szkole, po wejściu do domu np. po spacerze itp.

Konsystencja żelowa jednak po nałożeniu na skórę robi się płynna, co sprawia, że dość łatwo i szybko go rozprowadzić. Sporą zaletą jest fakt, że nie pozostawia żadnej klejącej warstwy na skórze.

W składzie żelu znajdziemy 64% alkoholu oraz gricelinę, a to sprawia, że nie wysusza nam skóry.

Dostępny w dwóch wariantach – 250ml oraz 100ml. Opakowanie 250 ml posiada dozownik, dobrze zdaje egzamin w domu. U mnie stoi w przedpokoju zaraz obok wejścia, aby rzucał się w oczy od razu po przekroczeniu progu. Natomiast mniejsze opakowanie 100ml polecam poza dom, nie zajmuje dużo miejsca w torebce czy też szkolnym plecaku.

Zapach jak w większości tego typu produktach czy czuć alkohol. Na szczęście dość szybko całkowicie się ulatnia.

Nawilżający żel antybakteryjny Avon Care to produkt, który towarzyszy mi od dłuższego czasu i jestem z niego bardzo zadowolona. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Joseph -Modna Plus Size gdzie zamówicie ubrania oraz kosmetyki i inne produkty Avon.

4 komentarze: