niedziela, 22 sierpnia 2021

Wydawnictwo Wilga Seria książeczek Montessori" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii Montessori, które otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.

























Do recenzji otrzymałam pięć książek:

1. Montessori. W domu

2. Montessori. Mój dzień

3. Montessori. Moje ciało

4. Montessori. Emocje

5. Montessori. Zwierzęta i ich dzieci



Książeczki są zgodne z metodą Montessori, która jest coraz bardziej popularna. Wraz z nimi dziecko zdobywa i rozwija wiedzę dotyczącą otaczającego go świata. Każda książeczka to inny temat przewodni. Z książką pt.: „Montessori. W domu” dziecko poznaje dom, przedmioty oraz pomieszczenia, jaki w nim znajdziemy. „Montessori. Mój dzień” to książka, w której znajdziemy czynności wykonywane praktycznie każdego dnia jak np. zabawa. Kolejna książeczka „Montessori. Moje ciało” to strony, na których przedstawione jest ciało i to dość szczegółowo. „Montessori. Emocje” zapoznaje dziecko z różnymi emocjami oraz tłumaczy jak je rozpoznać. Ostatnia pozycja to książeczka pt.: „Montessori. Zwierzęta i ich dzieci”, a w niej różne zwierzątka oraz ich małe pociechy. Wszystkie książeczki są ciekawa, a przy tym wartościowe.

W książkach znajdziemy proste zdania adekwatne do tego, co znajduje się na danej stronie. Są dość proste, a przy tym ciekawe i rozwijające np. dziecko ma pokazać na sobie klatkę piersiową, brzuch i pępek lub zbuduj, wierzę z klocków. Podczas ich wykonywania dziecko rozwija się na wielu płaszczyznach.

Wizualnie według mnie są dość ciekawe. Ilustracje są ładne i dokładne, a przy tym w wyraźnych kolorach. To wszystko sprawia, że dziecko będzie sięgać po nie z przyjemnością.

Książeczki są kartonowe, solidne, z zaokrąglonymi rogami. To wszystko sprawia, że są bezpieczne dla malca, a przy tym posłużą dłuższy czas.

Według mnie książki z serii Montessori są ciekawe, a przy tym bardzo wartościowe. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB


Montessori. W domu

Montessori. Mój dzień

Montessori. Moje ciało

Montessori. Emocje

Montessori. Zwierzęta i ich dzieci

4 komentarze: