sobota, 14 sierpnia 2021

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Teraz twój ruch” - Recenzja

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Teraz twój ruch”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Muza.





Książka pt.: „Teraz twój ruch” to trzeci tom z serii Game On.

Tom pierwszy to książka pt.: „Na jedną noc”.

Tom Drugi to książka pt.: „Więcej niż przyjaciel”


Są zupełnie inni, jak ogień i woda, łączą ich wspólni znajomi. Dex jest przyjacielem Grey'a i Drew, Fiona siostrą kobiety. Poznali się dwa lata wcześniej i już wtedy kobieta zrobiła na nim wrażenie, jednak on nie należy do mężczyzn, który biorą co chcą, a przynajmniej do czasu.
Dex jedzie do przyjaciół, aby im pomóc przy małym dzieci, zna się na tym, a słyszy podczas rozmów, jak bardzo są zmęczeni. Nie wie, że również Fiona tam jest. Spotkanie w knajpie, niespodziewany pocałunek, to dopiero początek i choć żadne z nich nie myślało, że będą mieli wspólną przyszłość, wszystko na to wskazuje.
Fiona i Dex spędzają wspólnie czas, pomagają opiece nad dzieckiem, zbliżają się do siebie. Jednak kobieta skrywa tajemnice, które mogą wszystko zmienić. Czy dwoje tak różnych osób ma szansę być razem? Czy rodzące się uczucie będzie mogło się rozwijać? Jakie tajemnice skrywa kobieta?

To trzeci tom z serii, dwa poprzednie bardzo mi się podobały, a co za tym idzie, liczyłam na to, że ten również będzie świetny. Jak wrażenia? Nie zawiodłam się ani trochę. Historia była ciekawa i wciągająca. To chyba jedyna książka, którą czytałam, a mężczyzna nie ma doświadczenia w seksie (przynajmniej nie pamiętam innej). Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji.

Bohaterów polubiłam, moim zdaniem są dobrze wykreowani.
Fiona to kobieta przebojowa, odważna, lubiąca dobrą zabawę, mająca własne zdanie. Nie gustuje w futbolistach, nie chce, aby jej życie wyglądało jak jej matki. Jednak bliższe poznanie Dexa wiele w niej zmienia. To bohaterka, która wielokrotnie wywoływała uśmiech na mojej twarzy swoimi tekstami. Osobiście ją polubiłam.
Dex jest futbolistą, gra w drużynie, jest sławny, a mimo to nie zaprasza kobiet do łóżka. Kiedyś jego wygląd pozostawiał wiele do życzenia, przez co nie miał powodzenia wśród dziewczyn. Co prawda wiele się zmieniło od tamtego czasu, jednak on ma w sobie jakąś blokadę. Chociaż jest popularny i marzy o nim niejedna kobieta, on pozostaje prawiczkiem. To mężczyzna, który jest wrażliwy i delikatny, chociaż mało kto go zna od tej strony. Osobiście go polubiłam.

„Teraz twój ruch” to książka, z którą spędziłam miły wieczór, której bohaterów polubiłam. Ze swojej strony polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Muza oraz na FB


Teraz twój ruch


2 komentarze:

  1. Świetny romans obyczajowy,jestem już nim bardzo zaintrygowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. po tej recenzji panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń